Tomáš NOVÝ

Bakalářská práce

Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd

Comparison of knowledge of physical geographic hazards of pupils in 6 and 9 classes
Anotace:
Geografie, jako jeden z předmětů na školách v České republice i jinde ve světě, je předmětem, který se zabývá přírodou, krajinou, vztahy v ní, lidskou činností apod. I přes tak rozsáhlá a zajímavá témata se však mezi žáky netěší velké oblibě. Tato práce shrnuje základní znalosti z vybraného tématu geografie, a to geografických hazardů, tedy přírodních katastrof, které dnes a denně ovlivňují náš život …více
Abstract:
Geography, as one of the subjects in schools in the Czech Republic and elsewhere in the world, is a subject that deals with nature, landscape, relations in it, human activity, etc. Despite such extensive and interesting topics, however, it is not very popular among students. This work summarizes the basic knowledge of a selected topic of geography, namely geographical hazards, i.e. natural disasters …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 8. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. RNDr. Pavel Mentlík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NOVÝ, Tomáš. Porovnání znalostí fyzicko-geografických hazardů žáků 6. a 9. tříd. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/