Guerilla marketing a možnosti aplikace pro Techmania Science Center – Daniela VLKOVÁ
Daniela VLKOVÁ
Bakalářská práce
Guerilla marketing a možnosti aplikace pro Techmania Science Center
Guerilla marketing and possibilities of its application in Techmania Science Center
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na navržení guerilla marketingové kampaně pro Techmania Science Center v Plzni. Práce je rozdělena do několika kapitol, první kapitola představuje guerilla marketing obecně a jeho hlavní zásady. Další dvě kapitoly se zabývají analýzou a hodnocením guerillových kampaní, které byly realizovány v České republice a v zahraničních science centrech. Poslední, stěžejní kapitola …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on designing a guerrilla marketing campaign for Techmania Science Centre in Pilsen. The thesis is divided into several chapters, the first one presents guerrilla marketing and its main principles in general. The next two chapters deal with an analysis and evaluation of some guerrilla campaigns implemented both in the Czech Republic and science centres abroad. The last …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Hommerová, Ph.D., MBA
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VLKOVÁ, Daniela. Guerilla marketing a možnosti aplikace pro Techmania Science Center. Plzeň, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Michael Chamráth -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Guerilla marketing - šance pro malé a střední podniky
Václav Martin -
Návrh reklamní kampaně se zaměřením na guerilla marketing pro firmu ABC
Veronika Horonyová -
Guerilla marketing
Iveta Stočková -
Guerilla marketing a jeho využití v praxi
Aleš Hron -
Flash mob jako fenomén guerilla marketingu: případová studie
Edita Sedláčková -
Guerilla Marketing
Filip Brixí