Shubham Prakash

Diplomová práce

Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India

Abstract:
Consumer behaviour analysis is a prominent field of study in the marketing world to study the reasons why consumers act in a particular manner in a certain set of circumstances. This study gives the marketers an idea about the triggers that influence product purchases and ultimately the bottom lines of the company. Advertising and sales promotions activities of the organisations are the elements of …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Richard Selby, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta

Česká zemědělská univerzita v Praze

Provozně ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Economics Policy and Administration / Business Administration

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses mjmg7l mjmg7l/3
7. 4. 2020
Složky
Soubory
Mach, J.
8. 4. 2020
Mach, J.
8. 4. 2020
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.