Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty – Mgr. Kateřina POKORNÁ
Mgr. Kateřina POKORNÁ
Diplomová práce
Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty
Printed advertisment - communication resource of submitter and potential clients
Anotace:
Inzerát tvoří nedílnou součást téměř každého tištěného komerčního média. Kromě toho, že je v podstatě hlavním zdrojem zisku vydavatele, je navíc prezentací samotného zadavatele a inspirací pro čtenáře, možného budoucího zákazníka. K tomu, aby inzerát splnil cíle všech zainteresovaných, je třeba respektovat celou řadu pravidel týkajících se podoby inze-rátu, jeho výroby, výběru správného média a cílové …víceAbstract:
An advertisment is an integral component of almost every printed commercial media. As the part of the main profit of publisher it is as well a presentation of submitter and also an inspiration for readers {--} potential new customers in future. Advertisment has to fulfill pur-poses of everyone interested, for that reason rules relating its representation, its production, choice of proper media and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2812
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
POKORNÁ, Kateřina. \textit{Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/mjq502/.
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Kateřina. Inzerce v tištěné podobě - prostředek komunikace zadavatele s potenciálními klienty. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 12. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Inzerce v mediích v období první republiky
Barbora Kartáková -
Mediální obraz Mistrovství světa ve fotbale v Kataru 2022 v deníku Sport, v deníku MF DNES a v deníku Blesk
Jakub PISKOŘ -
Zpravodajské postupy o kauze Kramný v bulvárním a seriózním deníku
Adina SEDLÁKOVÁ -
Mediální obraz Mistrovství světa v ledním hokeji IIHF v Praze a Ostravě 2015 v deníku Sport, v deníku MF Dnes a v deníku Blesk
Adam PROCHÁZKA -
KOMPARACE MEDIÁLNÍHO OBRAZU ORGANIZACE JUNÁK - ČESKÝ SKAUT A SKAUTSKÉHO HNUTÍ OBECNĚ Z LET 2000 A 2015 V DENÍKU MLADÁ FRONTA DNES
Anna ŘEZNÍČKOVÁ -
Obsahová analýza a komparace zpravodajských portálů Blesk.cz a Daily Mail Online se zaměřením na sportovní zpravodajství
Matěj SOUKUP -
Komparace žurnalistických fotografií v internetovém Deníku N a Blesku v kauze Jána Kuciaka
Veronika BĚLEŠOVÁ -
Mediální obraz veřejných akcí krajní pravice v Mladé Frontě Dnes a Právu v letech 2011-2014: komparativní obsahová analýza
Adéla Bilová