Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o. – Bc. Michal Kutílek
Bc. Michal Kutílek
Diplomová práce
Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o.
The project of marketing controling in Elektro Kutílek s.r.o.
Anotace:
V práci jsou charakterizované základní teoretické poznatky o komunikačním mixu, situační analýze, SWOT analýze a marketingovém výzkumu. Na základě aplikované situační analýzy, SWOT analýzy, BCG matice a marketingového výzkumu je navrhnut nový komunikační mix pro sledovanou firmu.Abstract:
There are described basic teoretical findings about communication mix, situation analyse, SWOT analyse and marketing research. On the basis of application situation analyse, SWOT analyse, BCG matrix and marketing research is proposed new comunication mix for this company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kutílek, Michal. Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový průzkum vybraného autobusového dopravce
Dagmar Zavoralová -
Marketingový průzkum na spotřebitelském trhu
Magdaléna Čapková -
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Lucie Švubová -
Analýza marketingové komunikace města České Budějovice
Klára Marková -
Marketingový průzkum u potenciálních zákazníků dřevostaveb
Lucie Neužilová -
Marketingový mix vybrané prodejny
Natálie Švihálková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Robin Hrňa -
Efektivita nástrojů podpory prodeje ve vybraném maloobchodě
Pavlína Štiaková