Bc. Michal Kutílek

Diplomová práce

Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o.

The project of marketing controling in Elektro Kutílek s.r.o.
Anotace:
V práci jsou charakterizované základní teoretické poznatky o komunikačním mixu, situační analýze, SWOT analýze a marketingovém výzkumu. Na základě aplikované situační analýzy, SWOT analýzy, BCG matice a marketingového výzkumu je navrhnut nový komunikační mix pro sledovanou firmu.
Abstract:
There are described basic teoretical findings about communication mix, situation analyse, SWOT analyse and marketing research. On the basis of application situation analyse, SWOT analyse, BCG matrix and marketing research is proposed new comunication mix for this company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kutílek, Michal. Návrh marketingového řízení firmy Elektro Kutílek s.r.o.. Pardubice, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika veřejného sektoru