Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů – Marie UHLÍŘOVÁ
Marie UHLÍŘOVÁ
Bakalářská práce
Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů
The concept of a campaign simulation to survey effects of marketing instruments
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2010
- Vedoucí: Ing. Tomáš Nepovolný
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHLÍŘOVÁ, Marie. \textit{Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/mkdbdm/.
Jak správně citovat práci
UHLÍŘOVÁ, Marie. Návrh simulace kampaně na zjištění účinnosti marketingových nástrojů. Ústí nad Labem, 2010. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 03. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.