David Vančík

Diplomová práce

Marketing v logistice

Marketing in logistics
Anotace:
Ve své práci popisuji problematiku uplatnění marketingu ve společnostech logistického zaměření. Práce se zabývá teoretickými, právními a především praktickými aspekty uplatnění nabytých znalostí jak z teoretických, tak především praktických zkušeností z oboru marketingu a jejich aplikací ve společnosti logistického směru. V práci jsem kladl důraz na soulad s platnou legislativou především z pohledu …více
Abstract:
This thesis describes problematics of use of marketing in logistical companies. The thesis is based on theoretical, legislative and mainly practical aspects of using pieces of knowledge of theoretical and mainly practical experiences as well in the field of marketing and their application in logistical companies.In my thesis, I emphasized to be in unity with the current legislation mainly according …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
  • Vedoucí: doc. Ing. Stanislava Grosová, CSc.
  • Oponent: doc. Ing. Josef Kubík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 6. 2018 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola logistiky o.p.s.