Zhodnocení marketingové komunikace vybrané sítě lékáren na českém trhu – Bc. Petra Lukšanová
Bc. Petra Lukšanová
Diplomová práce
Zhodnocení marketingové komunikace vybrané sítě lékáren na českém trhu
Evaluation of Marketing communication in selected pharmacies in the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je optimalizace komunikačního mixu vybrané sítě lékáren na českém trhu a v návaznosti také formulace doporučení vedoucí ke zlepšení pozice na trhu. K naplnění cíle práce je využitý výběr současné literatury týkající se zejména marketingu, marketingového a strategického řízení. Empirická část práce vychází z části teoretické a obsahuje aplikaci vybraných analýz marketingového a …víceAbstract:
The aim of the thesis is the optimizing of communication mix of selected pharmacies on the Czech market and, finally, the formulation of recommendations to improve the market position. To fulfill the goals of this work there is exploited selection of contemporary literature concerning the marketing, marketing and strategic management. The empirical part is based on theoretical bases and includes application …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva