Bc. Jitka KOBYLKOVÁ

Diplomová práce

Projekt strategického rozvoje spolupráce nadnárodních společností Nalco a JohnsonDiversey

Project of Strategic Development of Cooperation Between Nalco and JohnsonDiversey
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a popis stávající situace na trhu s chemickými prostředky v České republice. V projektové části je pak podrobně rozpracován návrh na řešení situace, vedoucí ke zlepšení pozice společností JohnsonDiversey a Nalco na českém trhu. Firmy jsou dodavateli chemických prostředků určených na hygienu a sanitaci provozů a úpravu technologických vod a tato diplomová práce …více
Abstract:
This dissertation focuses on the analysis and definition of the current situation on the market in the Czech Republic. In the project section is then an elaboration of a proposed solution that would lead to an improved position on the market for both JohnsonDiversey and Nalco. Both companies are suppliers of industrial chemical hygienic and sanitizing products and water treatment technologies and this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor: 3889

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2006
  • Vedoucí: doc. Ing. Zuzana Dohnalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOBYLKOVÁ, Jitka. Projekt strategického rozvoje spolupráce nadnárodních společností Nalco a JohnsonDiversey. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 04. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing