Návrh vhodné komunikační kampaně upcyklovaných potravin – Veronika Psotková
Veronika Psotková
Bakalářská práce
Návrh vhodné komunikační kampaně upcyklovaných potravin
Proposal of an effective communication campaign for upcycled food
Anotace:
Psotková, V. Návrh vhodné komunikační kampaně upcyklovaných potravin. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024. Plýtvání potravinami je aktuálně poměrně velký problém, a tak postupně vznikají nové koncepty, které se snaží proti plýtvání bojovat. Jedním z nich jsou upcyklované potraviny, kterým je tato práce věnována. Práce se zaměřuje na obecné návyky spotřebitelů v oblasti nakupování …víceAbstract:
Psotková, V. Proposal of an effective communication campaign for upcycled food. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024. Food waste is currently quite a big problem, and so new concepts are gradually emerging to fight against it. One of them is upcycled food, which is the subject of this paper. The thesis focuses on consumers' general food shopping habits, identifying their attitudes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Veselá, Ph.D.
- Oponent: Irena Baláková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev