Tomáš JEŽ
Bakalářská práce
Adaptivní hudba v počítačových hrách
Music in the video game industry
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá herní hudbou a zvuky se zaměřením na její adaptivní mechaniky. V dané problematice jsem se zabýval historií herní hudby a zvuků, typy herní hudby a adaptivními mechanikami, kterými se ovlivňuje hudba a zvuk ve hře podle interakce hráče. V práci jsem se také soustředil na současné počítačové hry, Cuphead, Hellblade: Senua´s Sacrifice a Kingdome Come: Deliverance, ve kterých …víceAbstract:
Bachelor thesis pursues music and sounds in videogames pointing on adaptive mechanics it uses. In this issue i have occupied with history of videogame music and sounds, types of videogame music and adaptive mechanics that affect this music and sound via interaction of the player. In this thesis i have also aimed on present computer games, Cuphead, Hellblade: Senua´s Sacrifice and Kingdome Come: Deliverance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: MgA. Marek Keprt, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEŽ, Tomáš. Adaptivní hudba v počítačových hrách. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Teorie a dějiny hudebního umění / Muzikologie
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní hudba v počítačových hrách
Daniel Patras -
Funkce hudby v počítačových hrách
Miroslav KROGNER -
Symfonický orchestr v hudbě pro počítačové hry
Jakub Pavluš -
Zpracování hry s adaptivním zvukem na základě analýzy hry Kingdom Come: Deliverence
Patrik Bartošík
Název
Vložil
Vloženo
Práva