Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio – Dita Malá
Dita Malá
Bakalářská práce
Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio
Analysis of Public Relations implements in DTP Studio
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci a její úlohu v rámci public relations. Je rozdělena na dvě části. V první části vymezuje základní pojmy marketingu a popisuje všechny složky komunikačního mixu s důrazem na public relations a jeho nástroje. V druhé části analyzuje a hodnotí využívání těchto složek ve firmě DTP Studio, Ing. Simona Formanová.Abstract:
This Bachelor?s thesis is focused on communication and its role in public relations context. It is divided into two parts. The first part defines the basic concepts of marketing and describes all elements of the communication mix with an emphasis in public relations and its tools. The second part analyzes and valuates the use of these elements in the DTP Studio, Ing. Simona Formanová company.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Malá, Dita. Analýza nástrojů Public Relations ve společnosti DTP Studio. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
Michaela ŠTEFKOVÁ -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity JZD Kiters
Martin Dolenský -
Corporate Identity vybrané společnosti
Gabriela Vainholdová