Petr DOSTÁL

Bakalářská práce

Vizuální segmenty projektu počítačové hry

Visual segments of the project, computer games
Anotace:
Teoretická část bakalářské práce se věnuje počítačovým hrám, jejich zasazení do historického a současného prostředí audiovizuální kultury. Dále rozvádí teorii vývoje počítačové hry, zabývá se jednotlivými aspekty vývoje a celkovou problematikou. Práce také vysvětluje postup a realizaci na vizuálním segmentu počítačové hry praktické části bakalářské práce.
Abstract:
The theoretical part of bachelor thesis is dedicated to computer games, its placement into historical and the current enviroment of audiovisual culture. It also expands theory of the game's development, dealing with the various aspects and general development issues. This thesis also explains advancement and realization of game's visual segment in practical part of bachelor thesis.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Mgr. Marek Sibinský, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

DOSTÁL, Petr. Vizuální segmenty projektu počítačové hry. Ostrava, 2017. bakalářská práce (BcA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta umění