Společensky odpovědné chování spotřebitelů – Bc. Zuzana Páníková
Bc. Zuzana Páníková
Diplomová práce
Společensky odpovědné chování spotřebitelů
Social responsible behavior of consumers
Anotace:
Tato práce je zaměřena na společensky odpovědné chování spotřebitelů. Hlavním cílem práce je zjistit, zda si je spotřebitel při koupi vědom, že se jedná o společensky odpovědný produkt. Dílčími cíly je zjistit, které marketingové a komunikační nástroje spotřebitele při koupi CSR produktu nejvíce ovlivňují. Těchto cílu je dosaženo prostřednictvím výsledků z online dotazníkového šetření. Na základě rozhovorů …víceAbstract:
This thesis focuses on Social responsible behavior of consumers. The main objec-tive of this thesis is to determinate, whether the consumer, while buying, is aware that the product is socially responsible. Partial objectives are to determinate which marketing and communication tools affect the consumer the most. These goals are achieved through the results of an online survey. Based on interviews with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Eva Abramuszkinová Pavlíková, Ph.D. M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Halíčková, K.
21. 5. 2015