Analýza interního PR ve vybrané firmě – Jan SVOBODA
Jan SVOBODA
Bakalářská práce
Analýza interního PR ve vybrané firmě
Analysis internal PR in selected company
Anotace:
Efektivní komunikace jsou jedním z klíčových pilířů v každé organizaci. Zahrnují systém činností vykonávaných na různých stupních členění organizace. Jednu z oblastí napomáhající k vyšší efek-tivitě komunikace tvoří i interní Public relations. Tento nástroj komunikačního mixu umožňuje velmi cíleně ovlivnit hodnoty a postoje zaměstnanců a motivovat je k vyšší výkonnosti. Kvalifi-kovaně řízený systém …víceAbstract:
Effective communication is essential for all organizations. It links the activities of various parts of the organization. The internal Public relations are extremely important for executing effective communication. This implement of communication mix ensures influence of employees´ values and attitudes. It creates the base for motivating to higher efficiency. The system of internal PR, which is qualified …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 8. 2007
Identifikátor:
4831
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SVOBODA, Jan. Analýza interního PR ve vybrané firmě. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 08. 2007
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interní komunikace z pohledu Generace Z a její ICT podpora
Natália Háncsics -
Steve Jobs a jeho vliv na vývoj marketingové komunikace
Filip Melichar -
Interní komunikace ve vybrané společnosti
Kristýna Ortová -
Interní komunikace společnosti
Renata Šoukalová -
Firemní kultura a interní komunikace
Barbora Míšková -
Analýza kanálů interní komunikace v Dopravním podniku hl. m. Prahy, akciová společnost
Petr Lajner -
Návrh optimalizace interní komunikace ve vybrané společnosti
Patočka Patočka -
Trendové nástroje interní komunikace a jejich využití v praxi firmy xy
Eliška Pěničková