MARKETINGOVÁ STRATEGIE ZAČÍNAJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE – Jakub ŠIMERDA
Jakub ŠIMERDA
Bakalářská práce
MARKETINGOVÁ STRATEGIE ZAČÍNAJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE
Marketing strategy of beginning travel agency
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMERDA, Jakub. MARKETINGOVÁ STRATEGIE ZAČÍNAJÍCÍ CESTOVNÍ KANCELÁŘE. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Sociální marketing v cestovním ruchu v regionu Beskydy
Sandra Khazri -
Sociální marketing v cestovním ruchu ve vybraném regionu
Vendula Hartvichová -
Influencer marketing a jeho využití v destinačním managementu.
Lenka Jungová -
Sociální marketing v cestovním ruchu - analýza regionu
Richard Kubus -
Dopady nařízení vlády v rámci „covid“ na cestovní ruch v Karlových Varech a využití marketingu k jeho znovuzrození
Klára Chorvatová -
Influencer marketing v rámci propagace destinace v cestovním ruchu
Veronika Rozumová -
Hotelový marketing v lázeňském cestovním ruchu
Veronika Urbánková
Název
Vložil
Vloženo
Práva