Karel URBAN
Bakalářská práce
Marketingový mix firmy ALU KOLA CB
Marketing mix used in ALU KOLA CB company
Anotace:
Tato bakalářská práce je zaměřena na praktickou aplikaci marketingového mixu v mé vlastní firmě ALU KOLA CB. Firma se zabývá prodejem hliníkových disků a pneumatik pro osobní automobily. V literárním přehledu jsou uvedeny a vysvětleny pojmy marketing, marketingový mix a jeho jednotlivé složky - produkt, cena, prodejní místo a marketingová komunikace. V praktické části jsou tyto pojmy aplikovány na …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on a marketing mix practical application in my own company ALU KOLA CB. My company sells alloy wheels and tyres for personal cars. In a literary review are introduced and explained terms marketing, marketing mix and its parts - product, price, place and promotion. In a practical part of this thesis are these terms applied on my company. The end of this part contains …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Identifikátor:
11724
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Monika Březinová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
URBAN, Karel. Marketingový mix firmy ALU KOLA CB. Č. Bud., 2011. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva