Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem – Ladislav HAVLŮ
Ladislav HAVLŮ
Bakalářská práce
Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem
Geomarketing and geotargeting - implementation of spatial data, methods and operations in marketing of geoinformatics companies
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou a zhodnocením možnosti využití prostorových dat a prostorových operací pro marketingové účely, konkrétně na příkladu geoinformatických, kartografických a geodetických společností. Práce se zabývá jak geomarketingem, geotargetingem, geofencingem a prostorovými daty, tak uplatněním těchto metod mezi vybranými společnostmi a ilustrací popisovaných metod v praxi …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analyzes and evaluation of the possibilities of the use of spatial data and spatial operations for marketing purposes, specifically on the example of geoinformatics, cartographic and geodetic companies. This work deals with both geomarketing, geotargeting, geofencing and spatial data, as well as application of these methods among selected companies and illustration of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Rostislav Nétek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HAVLŮ, Ladislav. \textit{Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/mq6yea/.
Jak správně citovat práci
HAVLŮ, Ladislav. Geomarketing a geotargeting - implementace prostorových dat, metod a operací v marketingu geoinformatických firem. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Geoinformatika a geografie
Práce na příbuzné téma
-
Návrh a využití modelů pro podporu geomarketingu v komerční sféře
Pavel Klika -
Volně dostupná prostorová a data a jejich využití v konceptu "Smart City"
Anna Hradecká -
Metody hodnocení kvality Big Data a vhodnosti jejich využití
Tomáš Kartous -
ANALÝZA NÁSTROJE GOOGLE DATA STUDIO Z POHLEDU PODPORY PROSTOROVÝCH NÁSTROJŮ A OPERACÍ
Šimon HORNÝ -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Performance marketing online
Markéta Hamaďáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva