Postavení privátní značky maloobchodního řetězce – Michaela MICHLÍKOVÁ
Michaela MICHLÍKOVÁ
Bakalářská práce
Postavení privátní značky maloobchodního řetězce
Market position of a private label
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o problematice privátních značek, konkrétně o jejich postavení na trhu. Hlavním cílem je navrhnout vhodné doporučení pro rozvoj privátních značek vybraného maloobchodu, na základě analýzy spotřebního chování. Teoretická část popisuje nejdůležitější pojmy, které se vztahují k privátním značkám. Praktická část je věnována realizaci marketingového výzkumu. Výsledkem této …víceAbstract:
That bachelor´s thesis is about the issue of private brands, specifically market position of this brands. The main aim is to determined the appropriate recommendations to develop private labels for selected retail trade on the basis the behavior of it's customers. The theoretical part explains the most important terms related to issue of private brands and the practical part is dedicated to realization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan ŠALAMOUN
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MICHLÍKOVÁ, Michaela. Postavení privátní značky maloobchodního řetězce. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Důvěra zákazníků v privátní značky potravin na českém maloobchodním trhu
Kateřina Katrňáková -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Lucie ŠEFČÍKOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Radek MIXAN -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Zdeněk BLAŽEK -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Michaela KŘEMENOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Tereza KOVANDOVÁ -
Postavení privátní značky obchodního řetězce
Adriana KATRUŠINOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva