Výzkum vybraného aspektu hodnoty pro zákazníka ve veřejné dopravě – Bc. Kateřina LAFATOVÁ
Bc. Kateřina LAFATOVÁ
Diplomová práce
Výzkum vybraného aspektu hodnoty pro zákazníka ve veřejné dopravě
Research on a selected aspect of customer value in public transport
Anotace:
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou vnímání zákazníka ve veřejné dopravě. V první části práce jsou vymezena teoretická východiska ohledně hodnot, spokojenosti, kvality a loajality a jejich měření. Praktická část práce je zaměřena na společnost České dráhy a.s. Pomocí dotazníkového šetření byl proveden výzkum ohledně vnímané kvality, spokojenosti a loajality cestujících. K analýze kvality …víceAbstract:
The submitted thesis deals with the analysis of customer values in public transport. The first part of the thesis defines the theoretical foundations regarding values, satisfaction, quality, and loyalty, as well as their measurement. The practical part focuses on the company České dráhy a.s. Through a questionnaire survey, research was conducted regarding the perceived quality, satisfaction, and loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Tlučhoř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LAFATOVÁ, Kateřina. Výzkum vybraného aspektu hodnoty pro zákazníka ve veřejné dopravě. Plzeň, 2023. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Osobní železniční doprava v periferních regionech
Jiří Vašek -
Intermodální veřejná doprava jako fungující služba pro pravidelnou mobilitu v metropolitním regionu?
Filip Horák -
Lokální a regionální železniční doprava - podpora rozvoje euroregionů
Kamila Peroutková -
Posouzení vzájemné návaznosti osobní veřejné silniční a železniční dopravy v návaznosti na uživatele
Tomáš Medek -
Územní samospráva a regionální železniční doprava v Ústeckém kraji
Sandra Vašířová -
Kvalita služeb a spokojenost návštěvníků v turistické destinaci Pec pod Sněžkou
Natalie Zemanová -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ -
Kvalita služeb a její vliv na spokojenost zákazníků v hotelnictví
Natálie Tůmová