Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. (se zaměřením na Severní Moravu) – Ing. Roman MIKULIČKA
Ing. Roman MIKULIČKA
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. (se zaměřením na Severní Moravu)
Identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. (All is focusing on North Moravia region)
Anotace:
Tématem bakalářské práce je identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a.s.. Firma se zabývá stavební činností a neustále se snaží vyhledávat nové zákazníky. V hojném počtu realizuje zakázky pro své investory působící v průmyslových zónách. Proto bylo přáním organizace, a mým hlavním úkolem, vyhledávání průmyslových zón, zjišťování infrastruktury a kontaktů v těchto oblastech včetně …víceAbstract:
Theme for bachelors work is an identification of customer target groups for company Zlinstav Inc. The firm is engaged in building activity and constantly seeks for new customers. It implements new orders in large amount for its investors that are appealing in industrial zones. The organisation desire and my challenge was the reason to search industrial zones, to locate infrastructures and contacts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4711
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 1. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKULIČKA, Roman. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. (se zaměřením na Severní Moravu)}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/mrh792/.
Jak správně citovat práci
MIKULIČKA, Roman. Identifikace cílových skupin zákazníků pro společnost Zlínstav, a. s. (se zaměřením na Severní Moravu). Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 07. 12. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků průmyslových společností
Kateřina Havlínová -
Analýza spokojenosti zákazníků průmyslové společnosti
Alžběta Györgyiková -
Řízení vztahů se zákazníky v průmyslovém podniku
Žaneta Kotalová -
Rozvoj přístupů k měření komplexní loajality zákazníků v průmyslových organizacích
Eva Tylečková -
Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků
Adéla Vancová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného průmyslového podniku
Radek Kožušník -
Výzkum spokojenosti zákazníků vybraného průmyslového podniku
Alena Laňková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami průmyslového podniku
Martina Fučíková