Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ – Olga MINÁŘOVÁ
Olga MINÁŘOVÁ
Bakalářská práce
Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ
Education of the pupils with mild mental disability at the second grade
Anotace:
Úvod: Hodiny matematiky ve třídě s žáky s LMP na ZŠ jsou poněkud rozdílné oproti hodinám s pouze intaktními žáky. Jsou potřebné určité předpoklady vyučujícího, aby byly u všech žáků maximálně rozvinuty jejich matematické schopnosti. Žáka s LMP je možné vhodně vzdělávat na ZŠ hlavně díky PO. Cíl: Způsob realizace celého procesu výuky matematiky u žáků s LMP na běžné ZŠ. V rámci výzkumného šetření bakalářské …víceAbstract:
Introduction: Math lessons in a class of students with mild intellectual disability somewhat differ from lessons for non-disabled students. Certain teachers' prerequisites are necessary in order to fully develop the students' math abilities. A student with mild intellectual disability can be educated at primary and secondary school, mostly thanks to accommodations to support them. Objective: The method …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MINÁŘOVÁ, Olga. Výuka matematiky u žáků s lehkým mentálním postižením na 2. stupni ZŠ. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a matematika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vybrané úlohy prohlubující logické myšlení ve výuce matematiky 2. stupně ZŠ
Petra Hejdová -
Využití konverzační umělé inteligence ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Adam König -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Petra Vaňková -
Výuka matematiky u žáků se sluchovým postižením na 2. stupni základních škol
Petra Hedlová -
Využití interaktivní tabule ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Alena Zborovská -
Výuka matematiky žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni ZŠ
Lucie KABELKOVÁ -
Motivace žáků ve výuce matematiky 2. stupně ZŠ
Kateřina CUDRÁKOVÁ -
Proces začlenění vietnamských žáků na 1. stupni ZŠ
Eva Skopalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva