Marketingová komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička – Filip RAMÍK
Filip RAMÍK
Bakalářská práce
Marketingová komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička
Marketing communication of the extreme endurance race Beskydská sedmička
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza marketingové komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička a následné doporučení pro závody podobného typu. V teoretické části jsou definovány pojmy marketing, marketingová komunikace a samotný závod Beskydská sedmička. V praktické části jsou poznatky z teorie převedeny na závod Beskydská sedmička a následně analyzována marketingová komunikace …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to analyse marketing communication of the extreme endurance race "Beskydská sedmička" and to provide recommendations for similar races. The theoretical part presents definitions of the main concepts - marketing, marketing communication and the "Beskydská sedmička" race. In the practical part the theoretical findings are applied to the "Beskydská sedmička" race, whose …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RAMÍK, Filip. Marketingová komunikace extrémního vytrvalostního závodu Beskydská sedmička. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie