Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi – Inna Gosha
Inna Gosha
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi
Identification of Target Groups of Company xy, s.r.o. and Communication with Them
Anotace:
Práce se zabývá identifikováním a rozčleněním jednotlivých cílových skupin zákazníků dle jejich významu pro firmu XY, s.r.o. Tyto cílové segmenty budou vytvořeny na základě specifických kritérií, jež nově umožňují přímou komunikaci s nimi. Teoretická část zpracovává dostupné odborné informace k řešenému tématu s využitím informací v rámci studia. V praktické části bude představena firma, organizační …víceAbstract:
The thesis deals with identifying and dividing of the various target groups of customers according to their importance for the company XY, ltd. These target segments will be created based on specific criteria that newly enable direct communication with them. The theoretical part processing available professional information to solve the theme using the information under study. In the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Gosha, Inna. Identifikace cílových skupiny firmy XY, s.r.o. a komunikace s nimi. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
SWOT analýza podniku
Petra Kopečná -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
SWOT analýza vybrané organizace
Ondřej Šauer -
SWOT analýza vybrané organizace
Natálie Danková -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Lukáš Ságl -
Varianty ruské politiky vůči Ukrajině před válkou roku 2022 a jejich SWOT analýza
Barbora Bočková -
Projekt segmentace zákazníků e-shopu a komunikace se zákazníky
Barbora Křístková -
Segmentace klíčových zákazníků a efektivita marketingové komunikace společnosti
Martin Holata