Vliv hudební složky v marketingové komunikaci – Bc. Barbara Scavino
Bc. Barbara Scavino
Diplomová práce
Vliv hudební složky v marketingové komunikaci
The Influence of Music in Marketing Communication
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza vnímání hudební složky v marketingové komunikaci zákazníkem. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část popi-suje základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále pak pojmy hudba, psychoakustika a hudební složka marketingové komunikace etc. Převážná část je věnována právě vnímání hudby v …víceAbstract:
The subject of this thesis is to analyze consumer's perception of music as part of marketing communication. The thesis comprises of two thematic parts. Firstly, the theore-tical part describes the basic concepts of marketing theory such as marketing, the marketing mix, the communications mix then the terms music, psychoacoustics and the music part of marketing communication etc. Most of this segment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Scavino, Barbara. Vliv hudební složky v marketingové komunikaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Hudební složka reklamy a její vnímání spotřebitelem
Simona Haganová -
Historie a vývoj zvukové a hudební identity u značek automobilů v TV reklamních spotech
Lukáš Bouška -
Mikrosvět spotřebitele: Využití hudebních preferencí spotřebitele v marketingové komunikaci
Marek Pancíř -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová