Bc. Barbara Scavino

Diplomová práce

Vliv hudební složky v marketingové komunikaci

The Influence of Music in Marketing Communication
Anotace:
Předmětem diplomové práce je analýza vnímání hudební složky v marketingové komunikaci zákazníkem. Práce se skládá ze dvou tematických částí. Teoretická část popi-suje základní pojmy z teorie marketingu, jako jsou například marketing, marketingový mix a komunikační mix. Dále pak pojmy hudba, psychoakustika a hudební složka marketingové komunikace etc. Převážná část je věnována právě vnímání hudby v …více
Abstract:
The subject of this thesis is to analyze consumer's perception of music as part of marketing communication. The thesis comprises of two thematic parts. Firstly, the theore-tical part describes the basic concepts of marketing theory such as marketing, the marketing mix, the communications mix then the terms music, psychoacoustics and the music part of marketing communication etc. Most of this segment …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Scavino, Barbara. Vliv hudební složky v marketingové komunikaci. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe