Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Egor Liubushkin
Bc. Egor Liubushkin
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of selected company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je zhodnocení ekonomické výkonností podniku pomocí využití vybraných metod a postupů z oblastí finanční a strategické analýzy. Pro ekonomickou analýzu v období 2018–2022 byla zvolena společnost OLMA, a. s., která vznikla v České republice v roce 1967 a je jedním z největších zpracovatelů mléka a výrobcem mléčných výrobků v současné době na tuzemském trhu. V literární …víceAbstract:
The subject of this thesis is the evaluation of the company's economic performance using selected methods and procedures from the areas of financial and strategic analysis. OLMA, a. s., founded in the Czech Republic in 1967 and one of the largest milk processors and a producer of dairy products on the domestic market, was chosen as the company to carry out the economic analysis for the years 2018–2022 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2024
- Vedoucí: Ing. Jiří Mach, Ph.D.
- Oponent: Šimon Dušek, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Evaluation of the Company's Competitiveness
Cyril Antony -
The fundamental analysis of the Software industry: current trends and future expectations
Rania Yousry Salah Saadeldin -
Analysis of the copper market and the direction of China’s copper industry
Ying Fang -
Economic analysis of DEKONTA a.s.
Klára Trochová -
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova
Název
Vložil
Vloženo
Práva