Ing. Jana Šafářová, DiS.

Diplomová práce

Optimalizace marketingové strategie vznikajícího internetového subjektu

Optimalisation of the marketing strategy of an emerging internet company
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je ověření realizace marketingové strategie vznikajícího internetové subjektu, který působí v oblasti cestovního ruchu. Úvodní část se zabývá cestovním ruchem, jeho základními formami a kategoriemi, dále vysvětluje specifické vlastnosti služeb a jak tyto vlastnosti ovlivňují přístup firem poskytujících služby v cestovním ruchu k tvorbě a realizaci marketingových strategií …více
Abstract:
Subject of this thesis is the verification of realized marketing strategy of an emerging internet company conducting its bussiness in tourism. Introductory part deals with tourism industry, its forms and essential categories and specific characterictics of services in relation to the marketing. The thesis informs also about marketing in tourism with its particularities that are characteristic in this …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šafářová, Jana. Optimalizace marketingové strategie vznikajícího internetového subjektu. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika