Lucie Hladíková

Bakalářská práce

Vliv event marketingových aktivit na pozici značky

The Influence of Event Marketing Activities on the Brand Position
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na téma event marketingu jako efektivního nástroje pro tvorbu image značky. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje definici pojmů event marketingu a event. Dále se práce zabývá aktuálními trendy a budoucností event marketingu. V neposlední řade se věnuje image značky. V praktické části je analyzována značka …více
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on the topic of event marketing as an effective tool for a brand image formation. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with terms like event marketing field, with current trends in event marketing and its future. In the practical part the Happy Nature brand and its event marketing activities are being analyzed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hladíková, Lucie. Vliv event marketingových aktivit na pozici značky. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe