Využití eye trackingu v internetovém marketingu – Bc. Lukáš Marvan
Bc. Lukáš Marvan
Diplomová práce
Využití eye trackingu v internetovém marketingu
The Use of Eye Tracking in Internet Marketing
Anotace:
Teoretická část práce shrnuje dosavadní historii a poznatky týkající se využití eye trackingu jak obecně, tak jeho použití pro výzkum v oblasti elektronického marketingu, tedy např. pro měření internetových stránek nebo direct mailových kampaní. Praktická část práce popisuje realizované měření oční kamerou na vybraných typických příkladech elektronických komunikátů s cílem zjistit, jaké grafické a …víceAbstract:
The Theoretical Part of the Thesis summarizes the history as well as the main findings concerning the use of Eye Tracking. It describes Eye Tracking in general terms as well as its specific use in the on-line marketing. There are for example descriptions of Eye Tracking used for measurement of web pages or direct mail campaigns. In the Practical Part of the Thesis you can find a description of an eye …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2013
Zveřejnit od: 19. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Marvan, Lukáš. Využití eye trackingu v internetovém marketingu. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
E-LEARNING: In-class and on-line learning materials and their influence on pupils' motivation and engagement
Eva Martin -
From On-site to On-line: How COVID-19 Changed the World of Interpreting
Petra Kapitančíková -
Using on-line tools for creating classroom activities and a study of their influence on student motivation
Iva Feltlová -
Úspěšnost technik „foot in the door“ a „door in the face“ při dotazování na citlivé otázky v on-line výzkumu
Michaela Bražinová -
On-line trh s uměním a jeho proměny
Marcel Hornych -
Srovnání on-line terapie a terapie tváří v tvář klientovi z pohledu psychoterapeutů
Markéta Hebrová