Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o. – Bc. Michaela MILIČKOVÁ
Bc. Michaela MILIČKOVÁ
Bakalářská práce
Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.
Identification objective groups consumers for firm NTS Prometal Machining, Ltd
Anotace:
Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.. Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií. Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená …víceAbstract:
The goal of my thesis is to identify the target costumers for NTS Prometal Machining company.My taesis is divived into three parts concerning its practical section. The first task is to identify the contemporary clients. The second task is to set up a profile of potential clients. In the last section I try to emphasize the relation between the potential client and analysis of given standards. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9723
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MILIČKOVÁ, Michaela. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/mwyjo7/.
Jak správně citovat práci
MILIČKOVÁ, Michaela. Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Věra Mašková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis