Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků\nl{} ve službách – Jakub FIRLA
Jakub FIRLA
Bakalářská práce
Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků\nl{} ve službách
Consumer behaviour of the selected segment of customers in the services
Anotace:
Předložená práce se zabývá spotřebním chováním generace Y ve službách, potažmo v cestovním ruchu. Cílem práce bylo zjistit, v jaké míře se spotřební chování českého zákazníka segmentu generace Y shoduje se spotřebním chováním zástupců této generace ve vybraných zemích. Pro realizaci bádání byl použit smíšený výzkum. Hloubkové rozhovory byly účelně doplněny dotazníkovým šetřením se vzorkem 301 respondentů …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with consumer behaviour of generation Y in the services and tourism. The main objective of this thesis was to find out, the extent to which is the consumer behaviour of the czech customer segment of generacion Y corresponding with consumer behaviour of member this generation in the selected countries. For the realization of research has been used mixed research. Deep interviews …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Janeček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FIRLA, Jakub. Spotřební chování vybraného segmentu zákazníků\nl{} ve službách. Cheb, 2015. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti a motivace s využitím alternativních dopravních prostředků v rámci sdílené ekonomiky v cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Veronika ŠPLÍCHALOVÁ -
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
Diana Yeralina -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Polina Erokhina -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Statistická analýza vývoje podnikatelských subjektů v cestovním ruchu v Krkonoších a jeho perspektivy
Natálie Dynterová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná