Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky – Mgr. Zuzana Kupková
Mgr. Zuzana Kupková
Disertační práce
Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky
Ways of using graphic design in brand building and brand management
Anotace:
Disertační práce Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky se zabývá rozdílným pohledem odborníků ze dvou oblastí, kteří se nevyhnutelně podílí na tvorbě a užívání firemního vizuálního stylu. Cílem práce je pak především analýza procesu tvorby korporátního designu a identifikace pohledu grafických designérů na celý proces ve srovnání s hlediskem marketingových pracovníků …víceAbstract:
The dissertation thesis Ways of using graphic design in brand building and brand management is dealing with the different point of view of par ticipants at the process of creating of corporate design. The aim of the thesis is to analyse the process and to research conflicts between marke-ting specialists and graphic designers appearing during their cooperation. According to findings of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUPKOVÁ, Zuzana. \textit{Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/mxvjxb/.
Jak správně citovat práci
Kupková, Zuzana. Možnosti uplatnění grafického designu v procesu budování a řízení značky. Zlín, 2016. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíDoktorský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design
Práce na příbuzné téma
-
Jednotný vizuální styl firemní grafiky
Jana Fojtková -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Vizuální styl rodinného vinařství
Kateřina Švrčková -
Vizualni komunikace firmy a firemni styl
Marie Bauerová -
Jednotný vizuální styl pro konkrétní projekt
Lucie Seidlová -
Jednotný vizuální styl města
Zdeněk Kadlec -
Jednotný vizuální styl cukrárny Na Výsluní
Karolína Hilmanová -
Jednotný vizuální styl pro firmu Flavo
Veronika Planíková