Využití robota Lego Mindstorm pro výuku informatiky – Bc. Daniel KRHÁNEK
Bc. Daniel KRHÁNEK
Diplomová práce
Využití robota Lego Mindstorm pro výuku informatiky
Using robot Lego Mindstorm in Informatic education
Anotace:
Práce se zabývá vytvořením multimediálního učebního materiálu pro výuku programování s využitím robotické stavebnice Lego Mindstorm. Učební materiál se skládá z výukových projektů odstupňovaných podle obtížnosti. Dále je zde sekce pro úvodní seznámení s robotem, základními programovacími konstrukcemi a výuka technické angličtiny v rozsahu této problematiky. Programy se tvoří současně v ikonografickém …víceAbstract:
The thesis deals with creation of multimedia teaching materials for teaching programming with the use of Lego Mindstorm robot. The materials consist of teaching projects graduated according to the difficulty. There is a section that introduces the robot, then another one with basic programming constructs and the next part of the work presents technical English for lessons of the points. The programmes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2011
Identifikátor:
147665
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Zacpal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRHÁNEK, Daniel. Využití robota Lego Mindstorm pro výuku informatiky. Olomouc, 2011. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Matematika / Učitelství matematiky pro střední školy - Učitelství výpočetní techniky pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Řízení robota Mindstorm NXT pomocí technologie Bluetooth\nl{}
Michal HLADÍK -
Ovládání laboratorního modelu robota Mindstorms NXT (machine robot) pomocí PC\nl{}
Bohuslav TMEJ -
Návrh optimálního řízení RC modelu auta pomocí dynamického programování
Jakub MATOUŠEK -
Porovnanie vhodnosti technológii Java a Kotlin pri aplikácii na špecifické IoT zariadenie
Michal Slavík -
JVM crash to fail extension for various java testrunners
Jiří Andrlík -
Anti-patterns Detection in Java Software Enterprise Development
Petr Mička -
Moderní přístupy k výuce Java
Miroslav Lučkai -
E-learningový kurz pro programovací jazyk Java
Veronika Loukotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva