Alžběta Hanáková

Bakalářská práce

Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně

Analysis of Satisfaction of Customers with Services of Lesní Hotel in Zlín
Anotace:
Cílem bakalářská práce je analýza spokojenosti zákazníků Lesního hotelu ve Zlíně. Lesní hotel se zaměřuje na nejvyšší kvalitu ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb. Předmětem teoretické části bylo vypracování literární rešerše. Odborné zdroje jsou využity z oblasti cestovního ruchu - ubytovací, stravovací a doplňkové služby a z oblasti marketingu, chování zákazníka a jejich spokojenost. Metody …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of customer satisfaction of the Lesní hotel in Zlín. Lesní hotel focuses on the highest quality of accommodation, catering, and additional services. The focus of the theoretical part was processing of literary research. Professional sources used are from the field of tourism - accommodation, catering, and additional services and the field of marketing customers …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hanáková, Alžběta. Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika