Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku – Simona Padalíková
Simona Padalíková
Bakalářská práce
Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku
Usability of Online Marketing Tools in a Small Company
Anotace:
Bakalářská práce Využitelnost nástrojů online marketingu v malém podniku se zabývá problematikou online marketingových nástrojů v menší firmě, která má omezený rozpočet na online marketing. Práce se skládá z teoretické části, která se zaobírá pohledem jak na tradiční marketing a jeho nástroje, tak i na online marke-ting a jeho přínos. V praktické části je poté představena reklamní kampaň Google AdWords …víceAbstract:
The bachelor thesis Usability of Online Marketing Tools in a Small Company is focused on problems of online marketing tools in smaller company with limited budget for its online marketing. The paper consists of two main parts - the first theoretical part concerning the view of traditional marketing and its tools as well as on online marketing and its benefits and the second practical part dealing with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Igor Nečas
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
HR marketing v malých a středních podnicích ve strojírenství
Kateřina Křížová -
Personální marketing v malém, středním podniku
Barbora Nechvapilová -
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Online marketing v malém specializovaném podniku
Kateřina Skružná -
Obsahový marketing v digitálním prostředí
Iveta Fotr Hejtyková -
Optimalizace nástrojů online marketingu v malých a středních podnicích působících v sektoru služeb
Irena Skokanová -
Nízkonákladový marketing v praxi: využití v komunikaci malé firmy
Natálie Hrdá -
Efektivní využití online marketingu v malých a středních podnicích;
Ondřej Rulf