Návrh komunikačnej stratégie vybraného gastronomického podniku – Barbora Lučanová
Barbora Lučanová
Bakalářská práce
Návrh komunikačnej stratégie vybraného gastronomického podniku
Návrh komunikční strategie vybraného gastronomického podniku
Anotace:
LUČANOVÁ, B. Návrh komunikační strategie vybraného gastronomického podniku. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020.Tato bakalářská práce se zabývá návrhem komunikační strategie ve vybraném gastronomickém podniku. Cílem této práce bylo na základě kvantitativního dotazníkového šetření, realizovaného prostřednictvím Google forms, doplněného o podrobný rozhovor, vytvořit vhodnou marketingovou …víceAbstract:
LUČANOVÁ, B. Proposal of communication strategy selected gastronomic company. Bachelor thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2020.This bachelor thesis deals with proposal of a marketing strategy for a specific business in the hospitality industry. The aim of this work is based on a quantitative questionnaire survey, conducted through Google forms, supported by a detailed interview, to create a suitable …víceAbstract:
LUČANOVÁ, B. Návrh komunikačnej stratégie vybraného gastronomického podniku. Bakalárska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2020.Táto bakalárska práca sa zaoberá návrhom marketingovej stratégie vo vybra-nom gastronomickom podniku. Cieľom tejto práce bolo na základe kvantitatívne-ho dotazníkového šetrenia, realizovaného prostredníctvom Google forms, doplne-ného o podrobný rozhovor, vytvoriť vhodnú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management cestovního ruchu / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie společnosti Starbucks
Anna Marchevskaia -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
MARKETINGOVÁ STRATEGIE FIRMY HOLLANDIA
Alena Roháčková -
Marketingova strategie firmy Turkish Airliners
Daniel Fritsch -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová