Social media marketing jako nástroj pro posílení značky – Bc. Pavla Dvořáčková
Bc. Pavla Dvořáčková
Diplomová práce
Social media marketing jako nástroj pro posílení značky
Social media marketing as a tool for strengthening the brand
Anotace:
Cílem diplomová práce „Social media marketing jako nástroj pro posílení značky“ je vytvoření komunikační strategie s využitím sociálních médií, kdy je kladen důraz na konkrétní strategické nástroje a jednotlivé cílové segmenty vybrané společnosti Penzion Zubr s. r. o. V teoretické části práce jsou vymezeny klíčové pojmy týkající se dané problematiky na základě rešerše odborné literatury. V analytické …víceAbstract:
The aim of the senior thesis „Social media marketing as a tool for strengthening the brand“ is the creation of communication strategy by using social media, where the emphasis is placed on specific strategic tools and individual target segments of the selected company Penzion Zubr s.r.o. In the theoretical part of the work are defined the key terms that are related to the given issue based on a search …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
- Oponent: Lucie Mašterová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova