KOMPETENCE PORADCŮ PRO PROGRAM ZELENÁ ÚSPORÁM – Marie Melničuková
Marie Melničuková
Diplomová práce
KOMPETENCE PORADCŮ PRO PROGRAM ZELENÁ ÚSPORÁM
-- :
COMPETENCES OF ADVISORS FOR THE GREEN SAVINGS PROGRAMME
Anotace:
Cílem magisterské práce je vytvoření kompetenčního modelu poradců pro program Zelená úsporám s vyústěním do návrhu vzdělávacího programu externích poradců pro tento program. Pro tvorbu kompetenčního modelu jsem použila jak poznatky získané z odborné literatury, tak informace získané analýzou údajů obsažených v popisu pracovního místa, v kvalifikačních požadavcích na tuto pozici a interních materiálech …víceAbstract:
The aim of the Master?s Degree Theses is to create a competence pattern of advisors for The Green Savings Programme resulting in a project of education of external advisors for this programme. To generate competence patterns some knowledge obtained from professional literature, information obtained from analysis of data included in job?s position descriptions, in qualification requirements for these …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2010
- Vedoucí: Hana Bartoňková
- Oponent: Jitka Hanáčková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Školní vzdělávací program pro obor vzdělání Kuchař - číšník na SOŠ a SOU v Poličce
Renata Zrůstová -
Kompetenční model aktivizačního pracovníka v sociálních službách pro seniory
Petra Marie Šimková -
Kompetenční model tajemníků územních samosprávných celků v České republice
Filip Janský -
Kompetenční model jako nástroj rozvoje zaměstnanců ve vybrané organizaci
Kateřina Chalupová -
Kompetenční model jako nástroj řízení ve vybrané organizaci
Šárka Trochtová -
Kompetenční model a jeho využití při výběru pracovníků
Vlaďka Tomková -
Kompetenční model manažera
Karolína Doležalová -
Kompetenční model jako nástroj rozvoje učitelů základních škol
Barbora OSOBOVÁ