Analýza marketingové komunikace ve firmě Autoservis Hudousek spol. s r. o. – Lucie Hartenbergerová
Lucie Hartenbergerová
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace ve firmě Autoservis Hudousek spol. s r. o.
Analysis of Marketing Communication in Autoservis Hudousek spol. s r. o.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ve společnosti Autoservis Hudousek spol. s r. o. Cílem práce je provést analýzu marketingové komunikace ve vybrané firmě a následně doporučit či navrhnout její zlepšení. Za účelem dosažení cíle je použito metod deskripce, analýzy a dedukce. Teoretická část seznamuje čtenáře s definicí marketingu, marketingových nástrojů a marketingové komunikace …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with Analysis of marketing communication in Autoservis Hudousek spol. s r. o. The aim is to analyse the marketing communication in chosen organization and then recommend or suggest improvements. In order to achieve the goal is used methods of description, analysis and deduction. The theoretical part defines marketing, marketing tools and marketing communication. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2014
- Vedoucí: Mgr. Irena KOVAČIČINOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hartenbergerová, Lucie. Analýza marketingové komunikace ve firmě Autoservis Hudousek spol. s r. o.. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Marketingová komunikace vybrané firmy
Natálie Michaliková -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Online marketingová komunikace vybrané společnosti
Lucie Miková
Název
Vložil
Vloženo
Práva