Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. – Kateřina ČADKOVÁ
Kateřina ČADKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.
Analysis of demographic trends affecting the company's products LUKROM, spol.s r.o.
Anotace:
Obsahem bakalářské práce je analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o. (na 10 ? 20 let). Práce je rozdělena do dvou částí. První část tvoří teoretické poznatky týkající se shromažďování informací a detailní zkoumání prostředí a identifikace tržních segmentů. Dále následuje analytická část, kde jsou zpracovány a zhodnoceny současné demografické trendy z pohledu …víceAbstract:
Bachelor thesis contents analysis of demographic trends influencing products of LUKROM, spol. s r.o. (on 10 ? 20 years). The work is splitted to two parts. First part is made of theoretical knowlendge concerns of collecting informations and detail research of ambient and identification of market segments. Following with analytic part, where are demographic trends elaborated and reviewed from customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
21234
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČADKOVÁ, Kateřina. \textit{Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/n1mcp2/.
Jak správně citovat práci
ČADKOVÁ, Kateřina. Analýza demografických trendů ovlivňující produkty společnosti LUKROM, spol. s r.o.. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Cestovní ruch v Olomouckém kraji podle segmentace návštěvníků
Barbora Hüblová -
Uplatnění segmentace trhu při formulování marketingové strategie
Calvin Ferreira -
Model zákaznické segmentace vybraného podniku na trzích B2B
Martina Horáčková -
Návrh segmentačnej a komunikačnej stratégie pre B2B trh spoločnosti Fagor Professional
Vivien Fedorová -
Cenová strategie na B2B trhu
Tamara Kurcikašvili -
Prodejní aktivity na B2B trzích
Jan Drvota -
Identifikace cílových skupin B2B zákazníků pro firmu FORM s.r.o.
Petra ČUNKOVÁ -
B2B Marketing Strategy of a Chosen Company
Olga Iogova