Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství – Tereza HEJNOVÁ
Tereza HEJNOVÁ
Diplomová práce
Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství
School Maturity and School Readiness from the Perspective of Counselors in Education
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství" je tematicky orientována na problematiku školní zralosti a její diagnostiky, se zvláštním zřetelem na cílovou skupinu žáků se sociálním znevýhodněním. Teoretická část vychází z aktuálních poznatků v oblasti poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních, činnosti školských …víceAbstract:
This thesis called "School Maturity and School Readiness from the Perspective of Counselors in Education" occupies with the issue of school maturity and its diagnostics, with special regard to the target group of students with social disadvantages. The theoretical part is based on current knowledge in the provision of counseling services in schools and school counseling facilities, the activities of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HEJNOVÁ, Tereza. \textit{Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/n2czu5/.
Jak správně citovat práci
HEJNOVÁ, Tereza. Školní zralost a připravenost z pohledu poradenských pracovníků ve školství. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Specifika motivace ve výuce žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Markéta Požárová -
Odklad povinné školní docházky v kontextu žáků se sociálním znevýhodněním
Marie Kršková -
Strategie k rozvoji předpokladů pro výuku počátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Hana Hadrabová -
Koncept komunitního vzdělávání jako edukační strategie žáků se sociálním znevýhodněním a oblast pro působení profese sociálního pedagoga
Markéta Jurčíová -
Psychohry jako nástroj rozvoje sociálních dovedností žáků se sociálním znevýhodněním na ZŠ
Jindra Kindermannová -
Strategie rozvoje v oblasti školní zralosti v přípravné třídě ZŠ
Tereza JANDOVÁ -
Sociální kapitál a připravenost průmyslu 4.0: Úloha inovativních schopností, účinnost průmyslu 4.0 a dynamické schopnosti založené na znalostech
Najam Ul Zia