Zdeňka VODIČKOVÁ

Bakalářská práce

Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace hotelu a restaurace Koliba

Proposals of more effective marketing communication of hotel and restaurant Koliba
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace ubytovacích a stravovacích služeb. Cílem práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci hotelu a restaurace Koliba, a. s. a navrhnout její zefektivnění. V první části práce jsou teoreticky vymezeny prvky rozšířeného marketingového mixu, druhá část je věnována rozboru komunikačního mixu a návrhům na zefektivnění.
Abstract:
The bachelor thesis deal with an analyse of marketing communication of accommodation and catering services. The aim of thesis is analyse a marketing communication of hotel and restaurant Koliba, a. s. and propose changes. In the first part of thesis are determined items of extended marketing mix. Second part is devoted the analysis of communication mix and proposals of changes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lenka Králová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VODIČKOVÁ, Zdeňka. Návrhy na zefektivnění marketingové komunikace hotelu a restaurace Koliba. Cheb, 2013. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností