Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s. – Ivana PUŠKÁROVÁ
Ivana PUŠKÁROVÁ
Bakalářská práce
Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s.
The sales analysis for the gastronomic usage of RONA, Inc. glass factory
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou prodejní strategie sklářské firmy RONA a.s. zaměřené na sortiment určený pro gastronomickou oblast. První část popisuje teoretické poznatky z oblasti marketingových strategií, plánů a marketingového prostředí, tedy formuluje východiska pro analýzu. Druhá, praktická část, je zaměřena na zkoumání vývoje prodejů sklářských produktů pro gastronomické použití …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with sales strategy problems of RONA glass factory Inc. aimed at the assortment designed for gastronomy. The first part describes theoretic knowledge of marketing strategy area, plans and marketing environment, thus it formulates data for analysis. The second one, practical part, is focused on sales progress research of glass products for gastronomic usage from 2006 to 2008 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2009
Identifikátor:
11728
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PUŠKÁROVÁ, Ivana. Analýza prodejů pro gastronomické použití sklárny RONA, a.s.. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 05. 2019
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Výzkum značky GE Money - rebranding a olympijská kampaň.
Michal Belica -
Návrh marketingové strategie pro vybraný podnik z oblasti gastronomie
Tereza Gavendová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Veronika Kubínová -
SWOT analýza podnikatelského subjektu
Martin Sviták -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Zuzana Rýparová -
SWOT analýza a strategie podniku
Dušan MAREK -
Strategický rozvoj společnosti na základě SWOT analýzy
Miloslav Míka