Strategie učení žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na druhém stupni základní školy – Bc. Libuše UHLÁŘOVÁ
Bc. Libuše UHLÁŘOVÁ
Diplomová práce
Strategie učení žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na druhém stupni základní školy
Learning strategies for pupils with special educational needs at the second stage of primary school
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce bylo popsat, zda a jak se odlišují přístupy učitelů v České republice a Belgii. Výzkumné otázky se zaměřovaly na strategie učení, ověřování znalostí, faktorům působících na proces učení také porozumění čtenému textu a pojmům V teoretické části jsou popsány kognitivní funkce, které ovlivňují proces učení dále popis strategii učení a stylů učení. V praktické části byl využit …víceAbstract:
The main goal of the thesis was to describe whether and how the approaches of teachers in the Czech Republic and Belgium differ. The research questions focused on learning strategies, knowledge verification, factors affecting the learning process, as well as comprehension of the read text and concepts. In the theoretical part, cognitive functions that influence the learning process are described, followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miluše Hutyrová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
UHLÁŘOVÁ, Libuše. \textit{Strategie učení žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na druhém stupni základní školy}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/n3r0g3/.
Jak správně citovat práci
UHLÁŘOVÁ, Libuše. Strategie učení žáků se speciálně vzdělávacími potřebami na druhém stupni základní školy. Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Učitelství přírodopisu a environmentální výchovy pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Speciálně vzdělávací potřeby vysoce citlivých jedinců v procesu výchovy a vzdělávání
Šárka BÜTTNEROVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Aktuální pojetí výuky českého jazyka na 1. stupni základních škol pro žáky se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza ŠVANDOVÁ -
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Tereza DUBOVÁ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Tvořivé schopnosti v kontextu speciálně vzdělávacích potřeb
Iveta MACHOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses n3r0g3 n3r0g3/2
18. 6. 2024
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
19. 6. 2024