Mediální výchova dětí předškolního věku – Lucie Vaculíková
Lucie Vaculíková
Bakalářská práce
Mediální výchova dětí předškolního věku
Media Education of Preschool Children
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá mapováním současného stavu mediální výchovy v rodinném prostředí. Zabývá se vztahem dětí předškolního věku k masovým médiím a také mírou a způsobem jejich využití jmenovanou skupinou. Podává ucelený přehled z oblasti předškolního vývojového stádia, rodiny a médií v obecné rovině. Hlavním cílem je prostřednictvím kvantitativně orientovaného výzkumu zjistit, jaká média děti …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with mapping of the current state of media education in a family environment. It deals with the relationship of preschool children to mass media and also the degree and manner of use of the media by the mentioned group. The thesis gives a comprehensive overview of the field of pre-development stage, families and the media in general. The main objective is a quantitatively …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014
Zveřejnit od: 30. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vaculíková, Lucie. Mediální výchova dětí předškolního věku. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Změny ve způsobu mediální komunikace k mladým lidem
Barbora Blechová -
Komparace mediální komunikace vybraných lázeňských společností
Josef Ciglanský -
Mediální kampaň jako nástroj marketingové komunikace
Matej Čekovský -
Koncept jednotné vizuální a mediální komunikace Tiché kavárny
Eva Junková -
Vizuální a mediální komunikace taneční skupiny Mirákl
Eliška Šafářová -
Vizuální a mediální komunikace Průhonického parku
Tereza Smitková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner