Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s. – Michaela MRÁZKOVÁ
Michaela MRÁZKOVÁ
Bakalářská práce
Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.
Use of Social Media in the Marketing of the Association Pop Balet z.s.
Abstract:
This bachelor thesis focuses on "The Use of Social Media in the Marketing of Pop Balet, z.s." with an emphasis on the project Dance Without Limits. The aim of the thesis was to describe and evaluate the strategies used in social media by Pop Balet, z.s. with emphasis on the project Dance without Limits. Another goal was to identify the linguistic means used by the association and to present suggestions …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na "Využití sociálních médií v marketingu spolku Pop Balet, z.s." s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Cílem práce bylo popsat a zhodnotit strategie používané v sociálních médiích spolkem Pop Balet, z.s. s důrazem na projekt Tanec bez hranic. Dalším cílem byla identifikace jazykových prostředků, které spolek využívá, a předložení návrhů o možnostech optimalizace …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Zdeněk Vávra, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MRÁZKOVÁ, Michaela. Einsatz der sozialen Medien im Marketing des Vereins Pop Balet z.s.. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Cizí jazyky pro komerční praxi / Cizí jazyky pro komerční praxi - Angličtina - Němčina
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Verbální a neverbální komunikace moderátora v televizních soutěžních pořadech
Tereza WEBEROVÁ -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li