David MALIŠ

Bakalářská práce

Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti

Customer service, measuring and evaluating effectiveness
Anotace:
Hlavním cílem bakalářské práce s názvem "Služby poskytované zákazníkům, měření a hodnocení efektivnosti" je analyzovat a vyhodnotit aktuální stav zákaznického servisu a předložit návrh na zvýšení kvality poskytovaných služeb. Teoretická část popisuje základní dělení zákaznického servisu a měřící metody. Praktická část je zaměřena na analýzu a zákaznického servisu Auto Pytela, s.r.o. Vyškov.
Abstract:
The main goal of this bachelor´s work named ?Customer service, measuring and evaluating effectiveness? is to analyze and evaluate actual state of customer service and make a proposal for improvement of quality provided services. Theoretical part describes general parting of customer´s service and measuring methods. The practical part is focused on the analysis of customer service in Auto-Pytela, s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 8. 2011
Identifikátor: 20494

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MALIŠ, David. Služby poskytované zákazníkům, jejich měření a vyhodnocování účinnosti. Prostějov, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízení
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe