Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci – Bc. Jana BARTÁKOVÁ
Bc. Jana BARTÁKOVÁ
Diplomová práce
Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci
Efficiency of TV Advertising in the Communication Mix and Its Specific Influence on the Young Generation
Anotace:
Záměrem diplomové práce je za pomoci dostupných zdrojů, odborných článků a primárních šetření zmapovat efektivitu televizní reklamy v působení na mladou generaci. Teoretická část podává vysvětlení základních pojmů vztahujících se k tématu diplomové práce. Vymezuje základní termíny komunikačního mixu zaměřené na specifikaci televize jako média. Praktická část pak porovnává dostupné studie výzkumných …víceAbstract:
The aim of the thesis is to map the effectiveness of television advertising in the life of the younger generation using all available resources, articles and primary survey. The theoretical part explains the basic concepts related to the topic of the thesis. It defines the basic terms of the communication mix, focusing on the specification of television as a medium. The practical part of the study …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 9. 2011
Identifikátor:
18505
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTÁKOVÁ, Jana. \textit{Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/n4obbu/.
Jak správně citovat práci
BARTÁKOVÁ, Jana. Efektivita TV rekamy v rámci komunikačního mixu a specifika jejího vlivu na mladou generaci. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 09. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy - aktuální trendy
Kateřina Jankovská -
PSYCHOLOGIE REKLAMY: EMPIRICKÁ ANALÝZA VLIVU ZNÁMÝCH OSOBNOSTÍ NA ÚSPĚCH REKLAMY
Tomáš Novák -
Psychologie reklamy v politické kampani
Sebastian Kemel -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Petra Koleničová -
Psychologie reklamy
Veronika Svátková -
Vnímání reklamy na Instagramu z pohledu uživatele
Lukáš Lepič -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Mobilní marketing
Patrik Kopecký