Spolupráce poradenských zařízení s pedagogy a rodiči dětí MŠ a ZŠ – Kateřina HOTOVÁ
Kateřina HOTOVÁ
Bakalářská práce
Spolupráce poradenských zařízení s pedagogy a rodiči dětí MŠ a ZŠ
Cooperation between counselling services, teachers and parents of children attending elementary schools and nursey schools
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá spoluprací pedagogicko-psychologických poraden s pedagogy a rodiči dětí mateřských a základních škol. V teoretické části práce je prezentováno poradenství a poradenský systém v oblasti výchovy a vzdělávání. Dále jsou zde popsány činnosti Pedagogicko-psychologických poraden, speciálně pedagogických center a jejich srovnání. V rámci problematiky je uváděn popis vyšetření …víceAbstract:
This bachelor dissertation deals with cooperation between education and psychological counselling centres, teachers and parents of children attending elementary schools and nursery schools. In the theoretical part, the counselling and the system of counselling in the field of upbringing and education is described. Furthermore, it treats activities of education and psychological counselling centres …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Identifikátor:
14115
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2010
- Vedoucí: Mgr. Přemysl Mikoláš
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOTOVÁ, Kateřina. Spolupráce poradenských zařízení s pedagogy a rodiči dětí MŠ a ZŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 04. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA