Bc. Kateřina FOREJTOVÁ

Diplomová práce

Návrh komunikační kampaně pro nový produkt

Proposal for communication campaign for the new product
Anotace:
Diplomová práce se zabývá návrhem komunikační kampaně pro nový produkt ochucené víno. Teoretická část práce je věnována pojmům, jako je marketing, komunikační kampaň nebo nový produkt. V empirické části jsou vypracovány všechny materiály a analýzy potřebné pro uvedení produktu na trh a vytvořeny podklady nutné pro spuštění komunikační kampaně. Provedena je analýza stávajícího portfolia, analýza konkurence …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the proposal of the communication campaign for the new product flavored wine. The theoretical part is devoted to concepts such as marketing communications campaign or a new product. In the empirical part you can find all materials and analyzes needed to launch the products to the market and all documents needed for launching a communication campaign. The diploma thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FOREJTOVÁ, Kateřina. Návrh komunikační kampaně pro nový produkt. Plzeň, 2016. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management